Kippis kesälle

Terveiset helteiseltä saunatuvan terassilta. Mulla on menossa ensimmäinen lomaviikko, se on mennyt juuri niin rennosti kuin toivoinkin sen menevän. Nyt on kiinnostanut löhöily, lukeminen ja viinien maistelu. Kävin myös lapsuuden pelloilla etsimässä lehmiä tuloksetta, lisäksi olen ehtinyt pyöräillä ja samoilla metsässä muutaman mustikan perässä.







Löysin kirpparilta nuo terran väriset saviruukut krysanteemeille. Noissa ruukuissa tuo väri mielestäni toimii, vaikka muuten sisustamisessa terra ei oikein innosta, ehkä se on vähän liian ysäriä mulle. :)

Mitä sun kesään kuuluu?

-Outi-

10 kommenttia

  1. Näissä kuvissa on ihana tunnelma.
    Oikein hyvää lomaa, ehkä lehmiäkin vielä löytyy!

    VastaaPoista
  2. Sun lomanvietto kuulostaa just niin rennon letkeältä kuin pitääkin! Aika samoilla linjoilla on täälläkin päiviä kulutettu. Nyt alkaa sormet syyhyttää marjan poimintaan :)

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marjoja nyt pakastin täynnä, toivottovasti sielläkin. Kivaa viikonloppua sinulle! <3

      Poista
  3. Ihanat ruukut! Täällä lomaillaan vielä pari viikkoa ja ai että miten olen nauttinut! Rentoilua, kavereiden ja sukulaisten tapaamisia, hyvää ruokaa ja kirppistelyä, siitä on minun kesä tehty :)
    Aurinkoista viikonloppua sinulle <3

    VastaaPoista
  4. Terra taitaa olla taas nousussa, trendin etujoukoissa olet siis.

    VastaaPoista